keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Miten vuosi 2014 on alkanut?

Heissan, ei oo tullu vähää aikaa kirjotettuu :/ oon vaihtanu hetkeks puhelint nii en oo saanu kuvii koneelle, mutta nyt onnistuin nii tulin heti raapustaa ! :) No, joulust en oikee kirjottele ku ei siin nyt mitää ihmeellist ollu, tyhmää ja ärsyttävint oli et joulu ja uusvuos ilman lunta? Hyi, iha kauheet.... Oon ollu aika paljon taas ''bilettämäs'' kavereiden kans, joita kaipaan nykyää koko aika.. jotenki tuntuu et olisin valmis muuttaa vaikka läykkää et voisin olla niiden kans, sillä mulla ei karkkilas sillee oo kavereit. On mulla täällä siis Tiia ja se on tosi tärkee henkilö mun elämäs ja onha mulla muitaki läheisiä täällä, mut niit kavereit oon alkanu kaipaa tosi paljo :/ Uudenvuoden olin Röykässä Minnan ja muiden kanssa :) ! Mut sit myöhemmi tulin takas karkkilaan tai no pilpalaan mut kotii menin yöks. Halusin olla myös tiianki kans ja muiden. voi hitsi, mustabarbaari oli tos viimeviikolla lauantaina karkkilan ozzys ! oli tosi kivaa , loppuillan tapahtumista huolimatta. :/ hhöömm, en edes tiiä mitä kirjotan!?! Oi, ihanalla kummitytölläni oli synttärit!!! ihanainen täytti 1. v !! Voi että aika menny nopee :o ! No, elämää se on et kasvaa nopee :/ Tunnen itteni nii vanhaks ! Koht mul on joku ikäkriisi :'D Must tuntuu et kuvat kertoo enemmä ku nää mun löpinät, ku oon jotenki iha kujal et mitä kirjoittaisimn, nyt ku osaan laittaa kuvii koneelle tolla toisella puhelimella nii päivityksiä tulee siis tasaseen tahtiin (: Kuvien alle tietenki laitan tekstit, nii selitän tapahtumist :)


Minä ja Cia. Käytiin Tiinan kanssa siellä viettämässä iltaa ( Järvenpäässä ) 

Minä, Cia ja Tiina. Oli ihanaa nähä Tiinaa pitkäst aikaa ! <3

Miikka ja Tiia<3

Ville <3

ParasRakasIhaninIhminen<3 Tiia

hihih, minä ja ville <3

Mun uus kynttilä ''maljakko'' ?

En kyllästy ikinä! Niin hyvää! :)



Minna ja Minä. Menos iltaa viettää (: 


MUSTABARBAARI! <3

uuu-uu Minzki ;) 

Nelli rakas <3 kummityttöni 1. v !

herkkuuuiiii (:

Jonny ja Nelli 

Ostin rakennekynsisetin (: ! i like so much !




Eipä mulla ihmeellist oo enää, tänään Rosa vissii tulee tänne ja odotan innolla (: <3 
Heissan! 

-Ghita

2 kommenttia: